Avatar billede stigbo Nybegynder
04. september 2008 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg IE 8.0 beta

Jeg har kørte med IE 8.0 beta et stykke tid på min vista maskine. Jeg har problemer med den når jeg er online på min bank, her kan jeg ikke åbne meddelser fra e-boks. Der kommer en fejlmeddelse om at der er fejl på siden.
Nu er spm. så. Kan jeg fjerne IE 8.0, og hvordan får jeg reetableret IE 7.0
Avatar billede stigbo Nybegynder
04. september 2008 - 21:28 #2
Var det bare så simpelt... tusind tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2008 - 22:06 #3
Velbekomme, svar kommer her.
Du lukker spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"