Avatar billede fanta Nybegynder
25. juni 2001 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværksprinter Brother HL-127ON

JEg har en netværksprinter og 2 arbejdsstationer som den er tilsluttet via en hub som så videre er tilsluttet Cisco 677, CC Adsl.
Hvis jeg nu vil fjerne den nuværende port og tilføje en ny printerport?
HVORDAN!
Avatar billede fanta Nybegynder
25. juni 2001 - 16:00 #1
jeg vil faktisk bare gerne vide hvordan jeg kan ændre eller finde ud af hvad ip adreseren er for printerren.
Avatar billede madskp Nybegynder
25. juni 2001 - 16:21 #2
Er der ikke noget software med til printeren hvor du kan angive ip adresse og lignenende
Avatar billede poppalle Nybegynder
26. juni 2001 - 19:26 #3
sluk printeren hold den runde knab nede og tænd for printeren nu skulle de forskelige lamper skifte vis lyse når data lampen lysen slipper du knappen så skulle der komme en test side med alle mulige oplysninger
Avatar billede fanta Nybegynder
28. juni 2001 - 14:03 #4
har løst problemet.......men tak for hjælpen....printeren skulle blot resetes....så poppalle får point