Avatar billede dytti Novice
04. september 2008 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ændre hastigheden

Er der nogen der ved om der findes et stykke software, hvor man kan ændre på sin internethastighed.

Jeg vil gerne teste nogle hjemmesider med forskellig hastigheder.
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. september 2008 - 12:07 #1
http://hastighedstest.tdc.dk/ jeg er lidt i tvivl omm dette dækker dit spørgsmål?
Avatar billede brnnaf Nybegynder
04. september 2008 - 13:24 #2
TuneUp Utilities kan optimere internethastigheden, men du skal først skrive hvilket hastighed du har. Du kunne måske indtaste en langsommere hastighed end den du i virkeligheden har?
Avatar billede dytti Novice
04. september 2008 - 13:31 #3
Nej det er ikke det jeg er ude efter.

Når jeg laver hjemmesider, tester jeg dem med forskellige skærmopløsninger o.l.

Jeg kunne også godt tænke mig at teste med forskellige hastigheder.
F.eks med et program hvor jeg kan sænke min egen internetforbindelse fra 8 mB til f.eks 56.6K. så jeg kan se hvor lang "loadtid" der er på mine hjemmesider med forskellige hastigheder.
Avatar billede dytti Novice
04. september 2008 - 13:34 #4
brnnaf-> Det er faktisk et "tunedown" program jeg leder efter :-)
Avatar billede brnnaf Nybegynder
04. september 2008 - 13:38 #5
Jep, men mente du måske kunne indtaste f.eks 56.6K istedet for din rigtige hastighed. :-)
Avatar billede dytti Novice
04. september 2008 - 14:33 #6
har hentet og prøvet det.
Det er for omstændigt. Men et godt bud.

Jeg har fundet denne side http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/
Den virker ok, men jeg holder lige spørgsmålet åbent lidt endnu.