Avatar billede coldray Nybegynder
03. september 2008 - 15:50 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål vedr. IP-telefoni.

Hej eksperter!

Jeg har et spørgsmål vedr. IP-telefoni. Jeg vil høre om det er muligt at ringe op fra min computer til en almindelig VoIP-telefon som kører igennem en cybercity forbindelse?

Jeg tænkte princippet er det samme som skype, måske bare med en anden protokol?

Mvh coldray
Avatar billede lazeric Nybegynder
03. september 2008 - 16:03 #1
Jep, du skal bare have en SIP konto (VoIP konto) og en SIP softphone (software til din PC), som kan findes i forskellige gratis-versioner.
Det du skal bruge af oplysninger er:
Brugernavn, password og SIP-server-adresse
Avatar billede coldray Nybegynder
07. august 2011 - 16:20 #2
Er ved at rydde op i gamle spørgsmål, smid et svar hvis du stadig er at finde her på eksperten :)