Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
03. september 2008 - 13:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan Exchange tage attachments og levere dem i en mappe.

Hej,

Jeg vil gerne have en bestemt konto jeg kan sende feks. pdf filer til, som min exchange så tager og tømmer til en mappe på min server. Kan det lade sig gøre.

Jeg har en MS exchange 2003, jeg har hørt det kan lade sig gøre, men kan ikke finde noget om det. Ved ikke om det er i en SP2 eller ?

Hvis det er umuligt på 2003 er det så muligt på en 2008 ?
Avatar billede riversen Nybegynder
03. september 2008 - 18:47 #1
det kan ikke gøres på en 2003 ud af boxen, og har ikke hørt det skulle være en ny feature i 2008.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. september 2008 - 18:54 #2
og det er selvfølgelig 2007 ;)
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
03. september 2008 - 19:53 #3
Tak for svar....hehe holder den lige åben, det kunne jo være der var nogen der havde en måde at gøre det på...også selv om det ikke er "out of the box" :-D
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2008 - 22:26 #4
Det kan gøres med event sink.
Læs dette: http://support.microsoft.com/kb/313404
Det gør ikke lige det du ønster, men koden kan omskrives.

:-)
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
11. oktober 2008 - 20:58 #5
lukker denne.....hvis der en nogen der forventer point...så må i give lyd....har tænkt at nappe dem selv...ingen løsning fundet :-(