Avatar billede cheff_no1 Novice
02. september 2008 - 22:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Har CPU'en, mangler bærbar

Hej,

Jeg er i den ulykkelige situation at min bærbar gået itu og desværre dækker forsikringen ikke købet af en ny.

Derfor vil jeg gerne genbruge så meget af den som muligt. DVS Harddisk, CPU og RAM

Jeg har fundet frem til at min CPU, Intel Duo 2 Core 2,2 GHz er til Socket 479...?

Hvordan/Hvor finder jeg en bærbar der passer hertil?
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2008 - 07:33 #1
Jeg tror ikke at de sælger en bærbar computer uden RAM, CPU og HD. du skal nok regne med at du skal finde en bærbar hvor tingene passer og så ha` dem liggende i reserve, din HD. kan du indbygge i en box og så bruge den som ekstern lagermedie.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2008 - 09:24 #2
Du kan måske finde en med dårligere CPU, mindre HD.og RAM billigt, og så flytte dine egne kombonenter indenbords, i stedet for de monterede, men husk nu på, at al garanti er væk, når du har været inde i maven på dyret.
Avatar billede haverslev Novice
03. september 2008 - 12:40 #3
Der er forskellige F.eks, Asus laver notebook barebones, men de er svære at finde.
Det er ikke alle forhandere der har dem, samt at den også skal have det rigtige bundkort osv. (kig efter barebones)
http://webshop.itpartner.dk/CBB.aspx?q=b:108;pl:1
Avatar billede Jensen DK Novice
01. oktober 2008 - 07:46 #4
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede haverslev Novice
01. oktober 2008 - 09:13 #5
Smider svar, det kan blot afvises hvis ikke du kan bruge mit indlæg til noget.
Avatar billede haverslev Novice
01. oktober 2008 - 09:14 #6
Hmm, hvad blev løsningen her ?
Avatar billede cheff_no1 Novice
01. oktober 2008 - 18:13 #7
BeggerBBegge
Avatar billede cheff_no1 Novice
01. oktober 2008 - 18:14 #8
Begge  Svar er skam udemærket.
Dog er jeg endt med at købe en helt ny og større comp, da det var lige så billigt i sidste ende...

Men tak for svarene