Avatar billede jodos Nybegynder
11. maj 1999 - 00:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mp3 fra CDrom til minidisk

hvordan får jeg bedst mp3-filer fra cd-rom til minidisk.
Jeg får ikke den gode lyd ved at optage gennem f.eks Winamp - er der en bedre metode?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. maj 1999 - 13:35 #1
hvis du vil overføre det digitalt (som er det bedste), så kan du enten brænde en musik cd med mp3 filerne og smække den i en cd afspiller med DIGITAL OUT eller du kan investere i et lydkort med DIGITAL out... og så selvfølgelig sørge for at minidiscen har DIGITAL IN

hvis du gør det analogt kan jeg også anbefale at brænde det på en CD først, da den har bedre elektronik end lyrkortet....

ok?
Avatar billede maingano Nybegynder
05. oktober 2002 - 13:40 #2
Jeg har problemer med clonecd. Når der har indlæst filen og skal brænde går den istå ved 11% og siger at den modtager for langsomt. Den står til at reade med max og write med det samme. Er der en der har samme problem??