Avatar billede maslow Nybegynder
02. september 2008 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

får blå skærm - Hjælp

Har netop taget ny Acer Aspire One i brug, og har installeret SuperAntiSpyware. Pludseligt starter helvede, opstart normalt, men efter opstartsskærm - blå skærm med teksten: " STOP  C 000021 fatal systemfejl. processen windows logon afsluttet uventet med status Cx000005 (0x000000  0x000000) systemet er blevet lukket"
og det bliver den ved med (loop'er) hvis ikke jeg manuelt stopper den.

Jeg har forsøgt med fejlsikret tilstand og til sidste kendte sikker virkende konfiguration uden held.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2008 - 22:39 #1
og alm gendannelse i systemværktøjer ?  Det løste engang det problem for mig
Avatar billede maslow Nybegynder
02. september 2008 - 22:41 #2
Se det er jo sjovt.... men et kig i manualen lader til at kunna afhjælpe problemet - men nu har jeg jo lovet 200 p, så de er dine.....
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2008 - 22:52 #3
:-)  BSOD er ikke altid så slemt, som det ser ud. Hvis det kun var dit kik i manualen. der hjalp lægger du selv et svar og afviser mit.
Avatar billede maslow Nybegynder
02. september 2008 - 23:03 #4
nix, så kan jeg bare lære det en anden gang - GLO nu i den manual
Avatar billede nva Praktikant
03. september 2008 - 07:59 #5
Skriv venligst hvad løsningen var, så vi andre måske kan lære noget ;)