Avatar billede rhv Nybegynder
02. september 2008 - 21:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken stationær computer til kr. 4000

Hej derude,

Kæresten og jeg overvejer at købe en ny stationær pc... Vi har en bærbar, så det råd kan jeg ikke bruge. :-)

Vi har et max beløb på 4000 kr. - og computeren skal "kun" bruges til alm. kontorbrug. Men dermed ikke ment at vi ikke ønsker en del HD plads.

Det er udelukkende computeren vi er interesserede i. Skærm, mus, tastatur mv. er ikke interessante.

Vi har kigget lidt på DELL'S hjemmeside og andre steder på nettet, men vi er meget i tvivl om hvad vi lige skal gøre.

Har i nogle forslag til hvad vi skal købe og hvor?

På forhånd tak,

Mvh. Tina og Rasmus
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. september 2008 - 22:20 #1
hvorfor ikke bruge den bærbare til det? Hvis i allerede har skærm og tastatur og mus... :) Alternativt kan man jo købe en dockinstation hvis det findes til jeres model. Mht. til plads, så kan en ekstern fåes for relativt få penge
Avatar billede rhv Nybegynder
03. september 2008 - 08:21 #2
Ja det er rigtigt men vi ville bare gerne slippe for en dockingstation.

Med andre det skal være en stationær com....

Umiddelbart er det DELL's produkter der tiltaler mig mest.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. september 2008 - 08:51 #3
her er en med 1TB Harddisk og en QuadCore CPU... men ellers kan du jo skrue på de forskellige ting som du vil
http://fcomputer.dk/?show=sys_make&systemlinkid=54370
Avatar billede rhv Nybegynder
06. september 2008 - 08:36 #4
kom med et svar... i deler point
Avatar billede killer_bee Nybegynder
07. september 2008 - 17:09 #5
ping
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2008 - 20:53 #6
Husk...