Avatar billede allanrye Nybegynder
02. september 2008 - 14:20 Der er 2 kommentarer

Bedømmelse af fotosite - portræt & boudior fotos

Hej Eksperter.

Jeg har lavet et komplet redesign af RyeFoto.dk og er meget interesseret I hvad I synes om det.

Jeg vil gerne have I bedømmer det ud fra følgende:
Designet
Farvevalgene
Navigationen
Gallerierne – opbygning og brugervenlighed
Overskueligheden etc.
Så lad mig endelig høre hvad I synes.

Kan ses på:
www.ryefoto.dk

På forhånd tak.

Vh Allan Rye
Avatar billede big_ossi Nybegynder
05. september 2008 - 16:10 #1
Det er et godt farve valg og det er nemt og finde rundt i.

Syntes det er lidt underligt at man går ud af siden når man vil se et galleri.

Ellers er det rigtig godt syntes jeg
Avatar billede allanrye Nybegynder
05. september 2008 - 16:56 #2
Hej Big Ossi

Tak for kritikken, Jeg er glad for at høre du synes den er nem og overskuelig.

Jeg kan godt se man måske lige undres når man klikker ind på et af gallerierne og designet ændres, men grunden til jeg gjort det på den måde er, så billederne bliver 100% i fokus og der ikke er andet til at tage opmærksomheden.

Jeg ved ikke om nogle folk kommer til at lukke vinduet ned hvis det tror det er et popup, men jeg har bevist valgt ikke lave lave popup, da jeg ikke selv bryder mig om det.
Hvad synes I? Vil det være smartere??

VH Allan