Avatar billede lonem Nybegynder
02. september 2008 - 13:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vdr log på Windows

har win xp sp3  når jeg starter min pc kommer der en firkant hvor mit navn står ,og neden under er der adgangskode men har ingen adgangs kode. plejer bare at starte min pc så kommer jeg til vinduet hvor jeg så kan arbejde. det er iriterende at denne box kommer op, hvor den ikke køre vidre før jeg har trykket på enter nogen der ved hvordan man kan fjerne den så den ikke popper op men bare  åbner min pc ,har lige prøvet at opdatere xp men det hjalp ikke
venæig hilsen
lonem
Avatar billede sandholm Nybegynder
02. september 2008 - 13:08 #1
Tror du skal lave noget inde i netværksinstillinger, og så afinstallere en protokol? Kan ikke huske hvilken.
Avatar billede peet-49 Novice
02. september 2008 - 13:08 #2
Gå i KØR, skriv control userpasswords2 og tryk OK
Avatar billede lonem Nybegynder
02. september 2008 - 13:23 #3
ja men skal jeg så fjerne en af dem der er mit navn og en admistrator ????
Avatar billede haverslev Novice
02. september 2008 - 13:41 #4
Avatar billede peet-49 Novice
02. september 2008 - 13:43 #5
Du skal markere, at der ikke skal bruges password
Avatar billede Jensen DK Novice
02. september 2008 - 13:49 #6
Du skal i brugerkonti i kontrold pannel og slette den konto der hedder NET Framework
så skulle det være i orden.
Avatar billede lonem Nybegynder
02. september 2008 - 15:56 #7
tusind tak for venligheden virker
Avatar billede peet-49 Novice
02. september 2008 - 16:27 #8
Selv tak.