Avatar billede annittachristensen Nybegynder
01. september 2008 - 12:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får vi hjemmesiden uploaded?

Hej, vi har filer til en hjemmeside til at ligge, men vi kan ikke finde ud af at uploade den. Det er via FTP. Kan I hjælpe?

Mvh Annitta
Avatar billede w13 Novice
01. september 2008 - 13:01 #1
Ja. =)
Avatar billede annittachristensen Nybegynder
01. september 2008 - 13:22 #2
Dejligt! Hvad gør vi?
Avatar billede ssv Nybegynder
01. september 2008 - 14:47 #3
Korrekt at det er via FTP i skal uploade siden. Se fx denne guide: http://help.dandomain.dk/ftp/DK/ :-)
Avatar billede w13 Novice
01. september 2008 - 16:45 #4
Jeg går ud fra, I har købt et webhotel så? (Det skal I i hvert fald bruge, for det er dér, I skal lægge filerne.)

I burde også have fået en mail sammen med webhotellet, hvori der beskrives hvordan I logger på FTP.

Hvilket firma har I købt webhotel hos?
Avatar billede annittachristensen Nybegynder
03. september 2008 - 14:26 #5
Hej, guiden hjalp. Nu er vi på :-)
Vi slås lidt med indholdet, så måske skriver jeg igen senere. Men tak for nu. Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede annittachristensen Nybegynder
04. september 2008 - 16:01 #6
Må jeg give dig points?
Avatar billede annittachristensen Nybegynder
04. september 2008 - 16:02 #7
Hovsa...
Tak for hjælpen.
Avatar billede annittachristensen Nybegynder
08. september 2008 - 22:42 #8
Jeg har trykket accepter adskillige gange over flere dage nu, men spørgsmålet bliver ikke lukket og jeg kan ikke uddele points. Hjælp.
Avatar billede w13 Novice
09. september 2008 - 14:10 #9
Du er den eneste, der har oprettet et svar. Så du skal have pågældende person til at oprette et svar (går ud fra, pointene går til ssv), og derefter kan du markere SSV's brugernavn i boksen ved siden af Accepter-knappen og trykke Accepter.
Avatar billede annittachristensen Nybegynder
09. september 2008 - 14:48 #10
Ok, så venter jeg på ssv. Men hvis han ikke svarer, må jeg så give pointsene til dig, så jeg kan få lukket spørgsmålet?
Avatar billede w13 Novice
09. september 2008 - 17:12 #11
Det kan du da godt ja. :) Så vi giver lige SSV nogle dage.