Avatar billede judgey Nybegynder
31. august 2008 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filer i min musik Mappe

Hej Eksperter

Når jeg ser egenskaberne for C:\Users\Søren\Musik så siger den at der er 541 filer, men der er kun 298.

Hvad kan det være?

Jeg har søgt efter skjulte filer, men det fandt den ikke noget af.
Der findes heller ikke virus i mappen. Men tænker om der stadig kan være en fare, selvom der ikke er nogen problemmer med computeren.

På forhånd tak
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. august 2008 - 15:43 #1
hvis du kører en søgning og markerer mappen med musik så må du kunne se om filerne
andre steder en den mappe du nævner. jeg går ud fra du har været i mappeindstilinger
og sat pris i vis skjulte filer. hvilket styresystem kører du??
Avatar billede judgey Nybegynder
31. august 2008 - 16:02 #2
Jeg kører vista premium 32-bit.

"så må du kunne se om filerne andre steder en den mappe du nævner" - ahvad?

Jeg har ikke været i mappeindstilinger og sat pris i vis skjulte filer.
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. august 2008 - 16:14 #3
"så må du kunne se om filerne andre steder en den mappe du nævner" - ahvad? nu vidste jeg jo ikke hvilket system du havde og jeg gik ud fra xp. hvis du i søgefunktionen i vista skriver jpg i øverste højre hjørne så kommer der en hel masse filer. der er en mappe for hver fil så du kan hvor den ligger. jeg går ud fra du har sat prik i vis skjulte filer.
Avatar billede judgey Nybegynder
24. november 2008 - 22:32 #4
lukket...
Avatar billede judgey Nybegynder
24. november 2008 - 22:33 #5
hov