Avatar billede spuur77 Nybegynder
31. august 2008 - 14:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs forbindelse til netværksprinter

Hej med jer.
Jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg vil gerne kunne printe trådløst til min netværksprinter der står på 1 sal. Min trådløse router står i stueetagen, da det er der min internet forbindelse kommer ind. Findes der en slags trådløst netkort beregnet til det samme eller er der en helt anden løsning?

Med venlig hilsen
Spuur
Avatar billede ejldk Nybegynder
31. august 2008 - 16:19 #1
Du kan købe nogle specielle routere som er beregnet til trådløst net, over flere etager, og større afstande, men de koster kassen.
Du kan prøve at søge lidt, for at finde den bedste..
Avatar billede zagger Juniormester
31. august 2008 - 16:58 #2
Avatar billede spuur77 Nybegynder
31. august 2008 - 19:55 #3
Den brigde du linker til Zagger, ser spændende ud.. I øvrigt har jeg en ældre stationær pc stående på første sal også, uden trådløst netkort. Tror du jeg vil kunne sætte den til Brigden også? Det ville nemlig være rigtigt fint...
Avatar billede zagger Juniormester
01. september 2008 - 15:23 #4
Det kan du sagtens. Du skal bare sætte bridgen til en switch. Så vil alle apparater der sættes til switchen deles om den trådløse forbindelse.
Avatar billede spuur77 Nybegynder
03. september 2008 - 06:33 #5
Det lyder som en udemærket løsning Zagger. Den vil jeg forsøge mig med. Smider du lige et svar?
Avatar billede zagger Juniormester
03. september 2008 - 18:28 #6
svar.