Avatar billede nijel Nybegynder
31. august 2008 - 13:53 Der er 2 kommentarer

Programmeringsopgaver i webbureau

Hej, Eksperter.

Vi er et webbureau, som godt kan bruge en programmeringsorienteret person til diverse hjemmesideopgaver o.l. Vi arbejder hovedsagligt med open source CMS (Drupal, Joomla, Virtue Mart o.l.) P.t. har vi en løst programmør tilknyttet, som bl.a. sørger for serveropsætning og hosting, så vi er i stand til at hoste selv. Da programmøren er startet på uddannelse kniber det rent tidsmæssigt med at indhente de opgaver, der kommer ind ad døren, og derfor har vi brug for en mand, som ønsker at indgå i et spændende team af 2 webdesignere + 1 løst tilknyttet programmør.

Arbejdsopgaverne kan være alt fra php, MySQL, open source CMS, hot fixes, videre serveropsætning og forenkling af diverse arbejdsopgaver. Der er mange muligheder, og du vil i samarbejde med os have mulighed for at forme dine egne arbejdsområder og ønsker til jobbet.

Til at starte med kan vi ikke tilbyde en fast løn, men derimod lønning af diverse opgaver. Derfor vil det nok være som freelancer eller deltid til at starte med.

Vi har kontor på 96m2 til rådighed beliggende i Taastrup, så du vil kunne få din egen kontorplads.

Læs mere om bureaet på www.mediastyle.dk (Vi er vi er ved at være færdig med en helt ny hjemmeside, som kommer online om ca. 3-4 uger)
Avatar billede nijel Nybegynder
03. september 2008 - 10:30 #1
Mange tak for rigtig mange gode henvendelser. Lukker og slukker.
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 11:11 #2
Skulle I senere få brug for en freelancer mere, må I endelig tage fat i mig.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk