Avatar billede ysseven Nybegynder
25. juni 2001 - 12:43 Der er 6 kommentarer

NTLM authentication failed

Lige med et fingerknips kan jeg ikke få lov til at rette på min hjemmeside mere!!!

Jeg bruger FP 98 og har gjort det i flere år.... Tidligere kørte det hele med Teledanmark og Nettid og nu er jeg gået over til Sonofon og worldonline. Mi t domæne har jeg hos Teaminternet. Efter skiftet kan jeg bare ikke komme på mere - og ingen kan hjælpe mig!

Jeg følger anvisningerne som jeg plejer, men får følende besked:

NTLM authentication failed (code 21 46 89 30 42)

Jeg får ikke chancen for at fortælle hvem jeg er eller at angive password - men det er muligt fra udbyderens PC\'er... Hmmmm....

Jeg er ved at være tæt på desperat!!!! ALLE tænkelige problemer med \"client\" m.m. er afprøvet.

Hjæææælp mig, en eller anden!!!!

Jeg er ny i dette her - så for en sikkerheds skyld:
Skriv til info@negle.dk.

TAK til den der prøver at hjælpe....
Avatar billede mrjowns Novice
25. juni 2001 - 16:05 #1
Kan det have noget med at gøre, at Teaminternet ikke har Frontpage-extensionsn installeret på den server hvor dit site ligger?

De foreslår også på deres hjemmeside at man bruger FP 2000 - det kunne være det hjalp på dit problem?

Ellers prøv at ringe til dem!

OK, det er kun skud i tågen men jeg håber da det kan bruges!
Avatar billede sworld Nybegynder
25. juni 2001 - 17:14 #2
Bruger du Frontpage standard ?
den som ligger på windows cd\'en ?
Avatar billede sworld Nybegynder
25. juni 2001 - 17:20 #3
Husk at vi du vil kører med frontpage extension
på worldonline, skal du først sætte det til selv

Privat: http://www.worldonline.dk/tjenester/personlig/front/fpecreate.html

Domæne: http://services.worldonline.dk/domain-user-admin/
Avatar billede proboss Nybegynder
05. juli 2001 - 21:46 #4
Teaminternet har frontpage ext. du kan læse om det her
http://www.teaminternet.dk/frontpage.asp

Når du oploader med frontpage for du ikke ovennævnt fejl fra serveren den kommer med sikker hed fra et forkert logno fra din forbindelse til nettet

//proboss
Avatar billede ysseven Nybegynder
05. juli 2001 - 22:39 #5
Hmm... Jeg tror også selv, at det må halte med selve opkoblingen, for jeg kan nemlig godt bede andre om at komme på - og det fungerer!!!

Men, men, men!!! Nu har jeg fået downloaded et program, så nu kan jeg rette på ting - omend lidt omstændigt i forhold til tidligere.

Men hvordan tjekker jeg mit logon, som du mener er fejlen???
Avatar billede proboss Nybegynder
05. juli 2001 - 22:48 #6
Skal lige høre hvis du skal logge på en anden side og oploade det kommer samme fejl så også eller kommer du på der.

//proboss