Avatar billede mrbart Nybegynder
30. august 2008 - 16:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express har slettede nogle mails

Hej alle..

Håber virkelig at nogle kan hjælpe mig..

Mit Outlook Express blev ved med at skrive noget med om jeg ville komprimere mine gamle mails.. Så at de fyldte mindre.. Den spurgte hver gang at jeg lukkede programmet ned..

Så en dag tænkte jeg at det måtte jeg nok hellere gøre.. Så jeg skrev JA

Men Efterfølgende har den lige slettet en masse NYERE mails.. Efter at jeg har gjort det andet..

Nogle som ka hjælpe mig med evt. at genskabe dem eller noget andet..

Håber nogle ved hvad jeg skal gøre..

Håber snart at høre fra nogen..

På forhånd tusind Tak..
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. august 2008 - 16:56 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2008 - 17:00 #2
Hvilke filer har du i denne mappe:
C:\Documents and Settings\*Bruger*\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{en masse tal og bogstaver}\Microsoft\Outlook Express

Du skal slå visning af skjulte filer og mapper til for at se mappen.
Måske der ligger en backup.dbx eller arkiv.dbx eller lign. som den har gemt mailsene i.
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. august 2008 - 17:02 #3
jeg prøvede det lige men kunne ikke bruge det.
http://www.download.dk/download.asp?prog=14323 prøv denne istedet.
Avatar billede milter Ekspert
30. august 2008 - 23:02 #4
Avatar billede mrbart Nybegynder
01. september 2008 - 12:00 #5
Jeg har prøvet at se om jeg ku finde backup eller arkiv...

men jeg er lige pt. igang med at se om jeg kan finde indbakke.bak..

Men det ka da ikke passe at der ikke findes en løsning...
Avatar billede milter Ekspert
01. september 2008 - 12:15 #6
Prøv at kigge i papirkurven.
Avatar billede mrbart Nybegynder
03. september 2008 - 06:45 #7
Jeg har kigget i papirkurven..

Men hvis at jeg vil finde slettede filer.. Hvor plejer papirkurven normalt at kigge på ens C-Drev??
Avatar billede vejmand Juniormester
03. september 2008 - 07:28 #8
Du kan evt. prøve at søge efter indbakke.bak eller *.bak
Husk at søge i skjulte filer og mapper.
Avatar billede milter Ekspert
03. september 2008 - 11:45 #9
Linket herunder har en masse oplysninger og links, som måske kan hjælpe dig.

http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/32745151/emails-lost-when-compres.aspx
Avatar billede mrbart Nybegynder
08. september 2008 - 13:18 #10
Nu har jeg prøvet.. UDEN HELD..:(

Ingen som ka hjælpe..

de ka vel ikk forsvinde helt..:(
Avatar billede milter Ekspert
08. september 2008 - 20:14 #11
Hvis ikke du kan finde dem i papirkurven, er der nok ikke store chancer for at finde dem igen, hvis du har prøvet ALT i mit tidligere link og forslagene fra andre brugere.
Avatar billede mrbart Nybegynder
08. september 2008 - 20:40 #12
jeg har prøvet med diverse recovery programmer, men uden held..:(

Hvor ligger Papirkurven iøvrigt på C.Drevet??
Avatar billede milter Ekspert
08. september 2008 - 21:13 #13
Papirkurven ligger her: C:\Recycler
Avatar billede mrbart Nybegynder
07. august 2010 - 10:23 #14
Tak