Avatar billede danny3400 Nybegynder
29. august 2008 - 14:10 Der er 8 kommentarer

Køb af studiebærbar!

Hey folkens! siden min anden tråd ikke rigtig forblev så aktiv mere, så vil jeg vælge at oprette en ny. Jeg har fået mit blik væk fra de lækre mininotes, og søger nu en gangske alm. studiebærbar.

Eneste krav er at den HØJEST ligger på de 3500-4000kr, det er hvad jeg har råd til...

Et andet optionelt krav er at det ville være dejligt hvis den kunne komme ned under 15" i skærmstørrelse, syntes 12-13" er en lækker størrelse. Gider nemlig ikke slæbe rundt på en super stor bærbar.

Hvilke mærker og modeller vil i foreslå?

Har kigget lidt på MyBook, de ser ret lækre ud, men hvad siger I?

Hvordan er jeres syn på fx. LG? Der står én i Fona med en lækker størrelse og nogle dejlige specs, dog lidt dyr.

Ellers kom gerne med andre forslag osv, er lidt på bar bund da det snart bliver en hastesag ang. anskaffelse af bærbar!

Det ville være dejligt hvis der er evt en der kunne guide mig igennem det hele over msn eller lign, så tilføj mig hvis det er: daniel@leinad.dk

På forhånd mange tak! Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede Jensen DK Novice
29. august 2008 - 14:40 #1
Telekæden har en til 2699,00kr
http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=15259
Avatar billede Jensen DK Novice
29. august 2008 - 14:42 #2
Den er fra nyhedsavisen fra i dag.
Avatar billede danny3400 Nybegynder
29. august 2008 - 14:52 #3
Tak for det ;) Men som sagt, vil gerne
Avatar billede danny3400 Nybegynder
29. august 2008 - 14:53 #4
Tak for det, men som sagt, vil gerne have en der er lidt mindre i skærmstørrelsen, og ihvertfald med en anden processor da celeron er noget hø, efter min mening.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. august 2008 - 15:22 #5
En 15 tommer i bredformat er ikke ret stor, og hvilken prosessor vil du så gerne have i komputeren?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. oktober 2008 - 07:44 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 09:30 #8
Det er UFATTELIGT at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.