Avatar billede nuab Nybegynder
29. august 2008 - 08:41 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Print Footer med sidenr. af total antal sider

Kan det lade sig gøre at lave visningen af hilken side man udskriver, og hvor mange sider der er ialt. altså f.eks. "side 1/3"
Avatar billede ssv Nybegynder
29. august 2008 - 09:41 #1
Du kan se den her, måske kan den hjælpe dig :-):

http://www.alistapart.com/articles/boom
Avatar billede nuab Nybegynder
29. august 2008 - 09:56 #2
Der er noget omkring sidenr., tak for det. Men hvis man skal have total antal sider skal man i princippet have printet det først, før man ved hvor mange side man har. har du en løsning på den?
Avatar billede ssv Nybegynder
29. august 2008 - 10:19 #3
Jeg må indrømme at det ikke lige er mit stærkeste område. Og jeg har desværre ikke lige tiden til at sætte mig ind i det. De andre eksperter kan sikkert hjælpe her :-)
Avatar billede nuab Nybegynder
29. august 2008 - 10:40 #4
Tak for deltagelsen og hjælpen:)
Avatar billede roenving Novice
29. august 2008 - 18:20 #5
Print-properties kan du af sikkerhedsmæssige grunde ikke gøre så meget ved, men f.eks. til intranet kan du jo bruge en activeX-komponent til at styre, f.eks. scriptX, http://www.meadroid.com/sx_intro.asp !-)
Avatar billede nuab Nybegynder
01. september 2008 - 12:53 #6
Tak - Vil I lægge nogle svar så deler I!
Avatar billede ssv Nybegynder
01. september 2008 - 21:56 #7
Her er så et svar :-)
Avatar billede roenving Novice
02. september 2008 - 00:46 #8
Oki '-)