Avatar billede line98 Nybegynder
28. august 2008 - 20:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

acer aspire m1640 drivers

jeg har skiftet fra windows vista til windows xp men nu vil xp ikke finde mine driver.og de enste acer har er til vista og de virker ikke for har prøvet.så håber der er en som kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2008 - 23:18 #1
Avatar billede osigaard Nybegynder
29. august 2008 - 05:40 #2
treatmenice
Acer Aspire M1640 er en statioinær computer, denne:
http://support.acer-euro.com/drivers/desktop/aspire_m5640.html
Avatar billede line98 Nybegynder
29. august 2008 - 08:03 #3
jeg leder efter nvidia networking controller for så kan jeg sagnes finde de andre. for så kan jeg opdatere den på nettet.jeg håber der er en som som kan hjælpe for har prøvet alle vista drivere.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2008 - 13:49 #4
den skulle ligge her på denne side som du gratis skal tilmeldes men om den virker er jeg jo ikke vidende om.

http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=1257690
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2008 - 13:53 #5
det ser ud til da jeg prøvede at hente den at være en LAN driver får det en klokke til at ringe.

www.driverguide.com
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2008 - 14:02 #6
glem det jeg tror ikke det er den.
Avatar billede line98 Nybegynder
01. september 2008 - 17:25 #7
jeg mangler kun driver til vga nvidia 7050.håber deren som kan hjælpe.
de andre fandt jeg på google men den sidste kan jeg ikke finde.
Avatar billede osigaard Nybegynder
01. september 2008 - 18:16 #8
Prøv at gå ind på denne side:
http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
Hvis du kan gå på internet med Aspire m1640, så brug Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products. og tryk på Graphics Drivers, så den selv finder den rigtige driver.
Avatar billede line98 Nybegynder
12. april 2012 - 12:29 #9
fandt driverne på nvidia som osigaard
løste