Avatar billede itworks Nybegynder
27. august 2008 - 18:01 Der er 4 kommentarer

Kan kun sende men ik modtage mails.

Jeg har  parknet som internetudbyder (parknet.dk) og benytter en anden udbyder til min hjemmeside.
I den forbindelse har jeg fået en pop3 addresse og kode.
Jeg modtager fint mails, men kan ikke sende.

Har prøvet at tilføje: gcbomail.ngdc.net under SMTP outging, som det anbefales på parknets side.
Det hjælper ikke og jeg benytter Micrsoft outlook.

Andre i samme båd?
Avatar billede itworks Nybegynder
27. august 2008 - 18:02 #1
VRØØØØØØØØØØVL det er omvendt :)
Jeg kan modtage men IKKE SENDE :) sorry.....
Avatar billede itworks Nybegynder
27. august 2008 - 18:06 #2
Når jeg ringer til parknet, er de ikke vilde for at hjælpe så håber at få den her...
Kan det tænkes at parknet bryger en ny server så at gcbomail.ngdc.net ikke længere virker? Nogen der kan finde du af hvad man så skal benytte, for det lader ik til at deres kunde support ved det.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2008 - 19:35 #3
Har du husket at angive det rigtige brugernavn og password til udgående server?
Den skal jo være forskellig fra den du bruger til indgående server.
Avatar billede nemlig Professor
27. august 2008 - 21:29 #4
Har du fulgt vejledningen her:

http://parknet.dk/guide/mailguide1.htm

Bemærk, at der der særlig opsætning af "server til udgående post" og under "avanceret".