Avatar billede krestenbuch Nybegynder
27. august 2008 - 15:45 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde driver til Arcadyan 4.170.25.12

Hej Eksperter,

Jeg har ledt nettet tyndt efter en driver til mit trådløse netværkskort Arcadyan 4.170.25.12 til XP.

Alt jeg har kunne finde ind til videre har ikke virket.

Håber der er nogen kloge derude.

Mvh Kresten
Avatar billede tfrandse Nybegynder
27. august 2008 - 15:48 #1
Hmm Google kan i hvert fald ikke finde noget :)

Jeg tror at jeg ville kontakte forhandleren eller producenten for at høre dem ad hvad der er at gøre :)
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
27. august 2008 - 15:52 #2
Kortet sidder i en Zepto Titan, og Zepto siger at de ikke giver support på XP, kun vista. De drivere der fulgte med computeren og dem man kan finde på Arcadyans webside virker ikke, så jeg ved ikke helt.

Mvh Kresten
Avatar billede tfrandse Nybegynder
27. august 2008 - 16:02 #3
Huha, ja så er jeg godt nok på bar bund.

Desværre champ.