Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
27. august 2008 - 13:59 Der er 5 kommentarer

TV-2 - Hallo Hallo

Hej alle eksperter,

Jeg er igang med et skoleprojekt om sangen fra TV-2 - Hallo Hallo, og skal derfor fremlægge i 15 min om denne sang. Jeg har prøvet at finde noget stof på nettet om sangen, men har ikke kunne finde noget om Hallo Hallo. Jeg kunne derfor godt tænke mig hvis der var nogle af jer der kunne skrive en masse om sangen, måske en baggrund og historie for sangen, eller noget i den stil. Eller finde en side som jeg har fundet (http://tv2fan.dk/artikel/visartikel.aspx?doc=opgave2) hvor der står en masse ting om de forskellige sange, men desværre ikke Hallo Hallo, det kunne ellers være rigtig godt.

Jeg takker på forhånd, og håber I kan hjælpe mig :)

Mvh.
Niklas Nedergaard
Avatar billede norbert_ Nybegynder
27. august 2008 - 16:33 #1
http://tv-2.dk/tvt/tekster/13_Amerika.html#T6
Her er teksten på deres sang.
http://www.tv-2.dk/index-velkomst.html
Her er tv-2 hjemmeside.
Så må du selv finde ud af, hvad du vil skrive.
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
28. august 2008 - 10:29 #2
Ja, det har jeg så fundet ud af. Det er heller ikke det jeg spørger om?
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
28. august 2008 - 10:33 #3
Hvis ikke det er muligt at finde det, ville jeg blive glad hvis man kunne finde en fortolkning af teksten, eller evt. selv komme med en fortolkning? :)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
28. august 2008 - 10:33 #4
Jeg ´tror ikke du kan få nogen til at skrive din stil for dig.
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
28. august 2008 - 10:44 #5
Nu er det sådan det ikke er en stil, men en fremlæggelse, hvori der skal indgå en fortolkning af teksten, jeg har lavet en fortolkning, og derfor vil jeg gerne hører andres fortolkninger af teksten, hvor jeg måske kan få nogle nye synspunkter på teksten? :)