Avatar billede bba Nybegynder
27. august 2008 - 09:48 Der er 3 kommentarer

Bad Gateway IIS Win2003

Vi oplever ved et TCP/IP trace af vores WEB/IIS server, at ca. 1% af alle HTTP request får fejlkode 502 Bad Gateway istedet for 200 OK

Vi mangler en ekspert hurtigst muligt ...

SW
Microsoft 2003 Server
MSSQL
Activestate PERL

Her er en retursvar ved fejl 502
[start]
<html><head><title>Error</title></head><body><head><title>Error in CGI Application</title></head>\n
<body><h1>CGI Error</h1>The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers.</body></body></html>
[slut]
Avatar billede mfalck Praktikant
27. august 2008 - 10:41 #1
prøv at bruge denne her sætning i dine perl-programmer:

use CGI::Carp qw(fatalsToBrowser);

det vil give lidt bedre fejl beskeder.
Avatar billede bba Nybegynder
27. august 2008 - 11:21 #2
Hej Mfalk

Tak for din hurtige response..
Har desværre allerede denne i koden, og giver ikke mere info.
Avatar billede mfalck Praktikant
27. august 2008 - 11:36 #3
ok - er det bestemte filer eller noget andet ? Har du prøvet med en apache og set om det virker bedre på den ?