Avatar billede gosser96 Nybegynder
25. august 2008 - 23:32 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista startup problem!

Hej eksperter

Min Asus G1S bærbar, med Windows Vista Ultimate, er begyndt på at have et træls problem.

Normalt når jeg starter den op, så kommer login-skærmen, jeg logger ind, og PC'en virker uden problemer.

Men nu, når jeg tænder for dyret, starter den op uden at komme ind på login-skærmen. I stedet springer den dette over, og ser ud til at gå videre, med at starte Windows op.

Den viser baggrunden, men så går den i sort, og slukker. Herefter kan jeg så tænde den igen, og så kommer login-skærmen, og PC'en virker uden problemer.

Det er lidt træls, at jeg faktisk skal starte computeren op to gange, før jeg kan bruge den.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre, for at slippe for dette?

På forhånd tak.

Mvh,
Thomas
Avatar billede Jensen DK Novice
26. august 2008 - 08:37 #1
Avatar billede dosto Praktikant
26. august 2008 - 10:52 #2
Min søn havde samme problem indtil han støvsugede alle luftkanaler godt og grundigt
Avatar billede Jensen DK Novice
26. august 2008 - 11:27 #3
Avatar billede gosser96 Nybegynder
05. september 2008 - 15:38 #4
Har prøvet det hele, men intet virker :-(

Virkelig et irriterende problem!
Avatar billede Jensen DK Novice
10. september 2008 - 13:11 #6
Noget nyt?
Avatar billede Jensen DK Novice
10. september 2008 - 13:20 #7
Gå ind og slå alle opstarts programmer, dem som starter samtidig med Windows fra, og prøv så at genstart.
http://www.gratisupload.dk/download/15656/
Avatar billede Jensen DK Novice
10. september 2008 - 13:22 #8
Untaget er din firewall og antivirusprogram.
Avatar billede gosser96 Nybegynder
10. september 2008 - 14:28 #9
Tak, men det hjælper desværre heller ikke.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. september 2008 - 14:47 #10
Hvis du har mere end en ramklods, så pil dem ud, og kør dem på skift, en af gangen.
Avatar billede gosser96 Nybegynder
10. september 2008 - 14:48 #11
Det er en bærbar, så ved ikke hvor glad jeg er for at åbne op for den?
Avatar billede Jensen DK Novice
10. september 2008 - 15:41 #12
Betyder intet de sidder bag en lem i bunden, det er beregnet på at man selv kan skifte rammene.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2008 - 13:36 #13
Er der noget nyt?
Avatar billede gosser96 Nybegynder
14. september 2008 - 13:47 #14
Jeg formaterede min computer den anden dag, men selv ikke det hjalp (det problem var nu heller ikke hovedgrunden til en formatering).

Så kan være at det er RAM'ene, men de ser ikke ud til at være så lette at afmontere.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2008 - 14:27 #15
Der sidder en slags klips i begge ender og selve rammene kan vippes så de nærmest ligner nogen der er på vej ud selv.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2008 - 16:26 #16
Her sender jeg et billed med tekst om ram i bærbar, det åbnes med adobe reader, og det tager et lille stykke tid,før at det er hentet.
http://www.gratisupload.dk/download/15761/
Avatar billede Jensen DK Novice
23. september 2008 - 09:30 #17
Hallo hvordan går det?
Avatar billede gosser96 Nybegynder
23. september 2008 - 09:54 #18
Hov, havde helt glemt spørgsmålet.

Men det lader til at formateringen virkede alligevel, så jeg kan vel konkludere at det ikke er RAM'ene den er galt med.
Avatar billede gosser96 Nybegynder
23. september 2008 - 09:55 #19
Løsning: Formatering.