Avatar billede thecelt Nybegynder
25. august 2008 - 22:31 Der er 4 kommentarer

"Outlook activeSync" holdt op med at fungere"

Hej,

Jeg får konstant ovenstående fejl, når jeg forsøger at synkronisere min tlf. (iPhone) med min outlook calender. Hvad skyldes denne fejl? Man kan synkronisere iPhone på 2 måder - enten via iTunes eller trådløst via MobileMe - jeg får fejlen "Outlook activeSync" holdt op med at fungere" ved begge måder. Jeg HAR kunnet synkronisere mine kontakter og kalender via iTunes, men efter en opdatering af tlf. software, er dette nu ikke længere muligt - dvs. den overfører ikke nye aftaler til min iPhone, oprettet i Outlook. :-(
Avatar billede thecelt Nybegynder
25. august 2008 - 22:33 #1
.....Glemte at sige, at det virker ganske upåklageligt på begge mine computere hjemme - her har jeg både en XP og en vista maskine, så det er ikke fordi det er vista at det ikke virker, da dette har virket. Det kan være en indstilling på min arbejdscomputer????
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. august 2008 - 13:18 #2
Avatar billede pazau Nybegynder
27. august 2008 - 12:27 #3
Køb en anden telefon. Iphone og Windows er en rigtig dårlig kombination.
Avatar billede thecelt Nybegynder
28. august 2008 - 06:59 #4
pazau: Ja, det var da et rigtig godt løsningsforslag på mit spørgsmål. Som jeg nævnte, så virker det upåklageligt hjemme på begge mine windows computere - det er KUN på min arbejdscomputer - som melder fejl i sync.

Reinelt: Dit forslag virkede heller ikke