Avatar billede jhalberg Nybegynder
25. august 2008 - 19:49 Der er 8 kommentarer

genstarter hele tiden

efter installation af xp sp3 rebooter Pcen igen og igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2008 - 19:58 #1
Ja?
Mere info...
(Hvad har du selv prøvet? genstarter den vilkårligt eller bestemt tidspunkt?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2008 - 20:05 #2
Du har oprettet 19 spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=jhalberg&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Du deltager i 12:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=jhalberg&spm_part=jhalberg&spm_answer=&find=&engine=exp

Ældste åbne spørgsmål er 5½ år gammelt...
Næstnyeste åbne spørgsmål er næsten 3 år gammelt og TOTALT uden feedback fra dig...
Du ved hvad du skal gøre, men her er det alligevel:
Du lukker spørgsmålene ved at skrive hvad løsningen var. Kan du ikke huske løsningen skriver du at spørgsmålet ikke længere er aktuelt. Er der svar og du kan ikke huske løsningen er det god kotume at give point til dem der har lagt et svar.

Kigger du på det? Så fortsætter vi her bagefter :)
Avatar billede Jensen DK Novice
26. august 2008 - 07:00 #3
Bravo j s
Avatar billede jhalberg Nybegynder
26. august 2008 - 08:39 #4
Jeg er ikke ude på at genere nogen. Så hvis jeg har gjort det, så må i undskylde.
Hvad mener du silbidor med Bravo?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. august 2008 - 08:41 #5
Jeg syntes at det var fint skrevet.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. august 2008 - 08:46 #6
Du har måske løsningen her.
http://www.computerworld.dk/art/45746
Avatar billede Jensen DK Novice
26. august 2008 - 09:00 #7
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2008 - 09:14 #8
jhalberg
Man kan da glemme sine spørgsmål, og mit indlæg var kun en venlig henstilling. Du er selvfølægelig ikke tvunget til at gøre som jeg skriver, men det er en fornuftig ting at gøre da mange brugere herinde ikke vil hjælpe hvis ikke man kan regne med at spørger vender tilbage :)