Avatar billede allancph Nybegynder
25. august 2008 - 11:13 Der er 6 kommentarer

Hastigheden falder

Jeg er på en forbindelse med 10mbit, og bruger VISTA, Cybercity og Lynksys wap54g trådløs. Når jeg har været på et stykke tid falder min hastighed til 1½ mbit.. Hvis jeg kobler fra min forbindelse og kobler på igen, så er jeg tilbage på 10 mbit, men så gentager det sig efter kort tid. Jeg ville være taknemmelig for ideer til hvad problemet kunne være.

mvh Allan
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. august 2008 - 11:14 #1
kigger lige med
Avatar billede pazau Nybegynder
27. august 2008 - 16:56 #2
Det er oftest den trådløse forbindelse der er årsagen. Prøv at nulstille routeren.
Avatar billede allancph Nybegynder
27. august 2008 - 17:11 #3
Det har jeg gjort mange mange gange
Avatar billede bdf Mester
27. august 2008 - 17:23 #4
Kigger også lige med :)
Avatar billede pazau Nybegynder
27. august 2008 - 19:39 #5
Så er mit råd at købe en ny router, eller opdatere routerens firmware.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 16:21 #6
Nu går internettet galt igen, og når msn finder fejlen viser den fejl ved DNS og Primær porte??
hvad er det?