Avatar billede gosser96 Nybegynder
23. august 2008 - 20:33 Der er 1 kommentar

Søger et program

Hej eksperter

Jeg fik lige en idé, som jeg godt kunne tænke mig at prøve. For at kunne gøre det, skal jeg dog bruge et program e.l.

Min idé er at lave en fodboldbane i Photoshop, som jeg vil bruge som baggrund/wallpaper/desktop. Men for at der er noget sjovt ved det, kunne jeg godt tænke mig at lave nogle 'ikoner', som man kan rykke rundt på - i ved, ligesom en taktiktavle med magneter. Sådan så man kan sætte taktikken, og rykke rundt på den :-)

Men findes der et program, der kan hjælpe mig med, at kunne rykke individuelt rundt på ikoner/billeder, ude på mit skrivebord? Det tætteste jeg kender, er Samurize. Men her rykker man jo rundt på ALT, hvis man begynder at flytte noget. Det ville jo ikke være smart, da jeg gerne skal kunne rykke rundt på hver spiller/ikon/billede etc.

Forstår i hvad jeg mener? :-D Hvis ikke, så bare spørg løs!

Håber virkelig at der er nogle, som kan hjælpe. På forhånd mange tak!

Mvh,
Thomas
Avatar billede gosser96 Nybegynder
23. august 2008 - 20:40 #1
http://www.metacafe.com/watch/914688/desktop_hack_movable_pictures/

Det er sådan noget, som jeg søger. Men synes ikke, at jeg kan få det til at virke?