Avatar billede freddy04 Nybegynder
23. august 2008 - 13:47 Der er 5 kommentarer

ADSL rounter til TDC abonnement?

Hejsa

Jeg har internet fra TDC (erhvervsordning gennem arbejde), hvor setup består af skillefilter-modem-router.

Kan jeg købe nedenstående (eller en anden) adsl router, og så både skrotte TDCs modem og router?
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=447530&searchArea=&Soegeord=802%2E11n
Avatar billede leif Seniormester
23. august 2008 - 13:54 #1
Hvorfor ikke beholde TDC's modem og sætte en ganske almindelig Ethernet Router på ? (Hvis det er OK for dit arbejde at du skifter den)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
23. august 2008 - 14:31 #2
Jeg skal have en trådløs router i stedet for den der fulgte med, og ville så gerne samle de to bokse og to strømforsyninger i en for at slippe for lidt af rodet.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
25. august 2008 - 15:16 #3
Så skal du bare købe en trådløs router...og sætte den på efter dit TDC modem...så virker det fint. Jeg ved at TDC anbefaler dig at købe d-link...og fordelen ved det er at du burde kunne få hjælp at TDC til opsætningen af dit netværk.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
25. august 2008 - 17:44 #4
OK, så du mener altså ikke en router med indbygget modem kan bruges i stedet for TDCs modem?
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
25. august 2008 - 18:40 #5
hold dig bare til det fra TDC...det virker fint...jeg går ud fra det er et af de her 'små' speedstream...og de virker ganske udmærket. Du skal huske at hvis du sætter dit helt eget udstyr på...så hjælper TDC dig ikke når det går i stykker.