Avatar billede booster2 Nybegynder
22. august 2008 - 20:01 Der er 6 kommentarer

problemer ved identificering af hardware

Det her er ldit en viderebygning på et tidlgiere spørgsmpål hvor ejg blev så glad for svaret at jeg kom til at acceptere selvom problemet ikek var helt løst.

efter at have genindstalleret min computer ( destruktiv gendannelse via gendannelsespartion) melder min computer som det første at den har fundet nyt hardvare og at den gerne vil søge efter drivere på windowsupdate, det lader jeg den så gøre hvorefter den konstaterer at den ikke kunne finde hvad den søgte og at harwaren ikke kan installeres. Da jag ikke har tilsluttet noget som helst til computeren må det være noget af det hardware den er solgt med og jeg vil derofor gerne ind og brokke mig, jeg vil dog gerne vide hvilket hardware det er og evt kunne tjekke om det kører. Når jeg tjekker hardware via denne computer/egenskabe/hardware/enhedshåndtering, så står der et spg tegn betegnet som andre enheder istedetfor et ikon.

er der en måde at identificere hvillket hardware der er porblem med??

Jeg har efter opfordring kørt programmet unknown devices som dog desværre ikke kunne oplyse om andet end hardware id'et for det ukendte hardware hvis det kan være nogen hjælp  er det: HPQ006

på forhånd tak i har hjulpet mig mange gange før
Avatar billede milter Ekspert
22. august 2008 - 20:14 #1
Det ser ud til måske at hænge sammen med "Quick Launch Button Software for Pavilion and Presario notebook PCs".

Prøv at kigge på linket herunder:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=c01302560&dlc=en
Avatar billede Jensen DK Novice
23. august 2008 - 08:14 #2
Det kunne være at der er flere hjælpere der ville blive glade hvis du fik delt point ud til dine mange åbne spørgsmål, og så kunne det også være at der var nogen som gider at hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=booster2&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Du kan læse her hvordan man lukker / giver point.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede booster2 Nybegynder
24. august 2008 - 03:20 #3
Jeg takker for svaret fra milter selvom jeg ikke umiddelbart har identificeret fejlen så er det da et godt bud.

til silbidor: jeg sorstår ikke hvd du mener ... selvom der godt nok er 2 spg tegn så er der kun 1 spg nemlig:er der en måde at identificere hvillket hardware der er porblem med? :) hvor ser du de andre spørgsmål henne??
Avatar billede Jensen DK Novice
24. august 2008 - 07:34 #4
Du har 9 spørgsmål hvor der er enten lagt et svar som der ikke er givet point for / eller spørgsmål som ikke er lukket.
Avatar billede booster2 Nybegynder
24. august 2008 - 12:17 #5
aaah undskyld , spurgte for en anden og lod ham bruge useren. giver point med det samme
Avatar billede booster2 Nybegynder
24. august 2008 - 12:45 #6
nu har jeg selv været igang og med begrænset sucess, jeg kan simpelthen ikke få accepteret svarene, selv dem som jeg selv svarer på for at lukke spørgsmålet forbliver ubesvaret, ved ikke hvad det er galt da ejg jo fint kunne svarre på den tidlgiere udgave af dette spørgsmål da jeg troede du mente at det var i selve spørgsmålet det var for mange ubesvarede spørgsmål...