Avatar billede moore Nybegynder
22. august 2008 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne links i outlook

Hej

Er begyndt at få en mystisk fejl i Outlook.
Når jeg får en mail med et link i, og jeg klikker på det, får jeg følgende fejl :

"handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computer. Kontakt system adm".

HÅber en kan hjæpe.
Avatar billede pc-pro Nybegynder
22. august 2008 - 19:27 #1
Ja
Du skal prøve at lave noget om i Instillinger på OutLook
Du har brugt Link Opener For mange gange og skal derfor lave den om til flre Link Opener
Aldså Sæt Link Halløjsa Til Nogle Flere Links
Ellers er det bare om at lave dig til Adminstrator på Computeren Vis du ikke er det i forevejen!!
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2008 - 19:48 #2
Prøv evt. følgende:
Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Programmer -> Tjek at Outlook står som e-mail klient.

Start -> Angiv programadgang- og standarder -> Tjek standard-programmer
Avatar billede moore Nybegynder
22. august 2008 - 20:00 #3
Outlook står som email klient i IE.. så jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor, den siger det!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2008 - 20:59 #4
Har du prøvet:
Start -> Angiv programadgang- og standarder -> Tjek standard-programmer
Avatar billede moore Nybegynder
23. august 2008 - 12:50 #5
ja.. jeg har sat alt til standard programmer, og der står "microsoft outlook".Mmmm. måske en afinstallering og geninstallering vil virke
Avatar billede moore Nybegynder
30. august 2008 - 15:36 #6
mmm. er mærkeligt nok begyndt at virke.. uden jeg har gjort noget.. lukker spørgsmålet