Avatar billede basco Nybegynder
21. august 2008 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gem Excelfil i Word format

Har en Excel fil som jeg gerne vil ha' udskrevet i Word format.

Jeg troede umiddelbart at det var muligt ... lige som at udskrive til en PDF fil (via CutePDF).

En anden løsning kunne også være en Marko i Excel som konverterer Excel filen (et par sheets) til word ..

Vil det i den sidste ende blive pænt i Word - eller skal jeg holde mig til PDF ?
21. august 2008 - 21:08 #1
Uden at kende dit ark, så vil jeg gætte på, at men godt kan lave en løsning, som kan få det over i Word, men er det er ikke sikkert det er energien værd, når man nu alligevel har PDF formatet ved hånden.
Avatar billede basco Nybegynder
10. december 2008 - 13:17 #2
Jeg holder mig til PDF ..

Smid et svar og du får pointene ...
10. december 2008 - 21:28 #3
ta' du bare selv de point :-)
Avatar billede basco Nybegynder
11. december 2008 - 14:18 #4
okay ...