Avatar billede prokyon Nybegynder
21. august 2008 - 20:23 Der er 2 kommentarer

skifte sprog på en hp printer

Efter at have indkøbt ny hp Photosmart C4270 printer skal man som det første indstille sproget som skal bruges fremover. ved et uheld er min kæreste kommet til at vælge et fremmed uforståeligt sprog på printeren, hvilket gør at alt på printerens lille skærm nu står på et andet sprog. (formodentlig russisk el. lign.) ved nogen hvordan man ændrer sproget på en sådan fyr?
Avatar billede nva Praktikant
22. august 2008 - 08:10 #1
Hvis det vælges når du installerer, kan du vel bare afinstallere og så vælge et andet sprog ved ny installation.
Avatar billede nva Praktikant
29. august 2008 - 13:03 #2
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.