Avatar billede geiri Nybegynder
18. august 2008 - 17:25 Der er 4 kommentarer

problem med grafikkort

Hi
jeg kan ikke bruge mit grafik kort fordi der er en konflikt mellem grafikkortet og vgasave.

Input-/outputområde 03B0 - 03BB bruges af:
  PCI standard PCI til PCI-bro
Input-/outputområde 03C0 - 03DF bruges af:
  PCI standard PCI til PCI-bro
Hukommelsesområde 000A0000 - 000BFFFF bruges af:
PCI standard PCI til PCI-bro

Jeg har disable mit geforce 7650gs elles vil pcen ikke starte.
Har download nyeste driver til kortet og motherboardet og har nyeste bios

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre til ad løse konflikted?
Kan det være at mit grafik kort er ødelagt?

Tak
Asgeir
18. august 2008 - 21:36 #1
Lidt mere info:

Win98, WinME, W2000, XP, Vista ?
Korrekte Driver(s) ?

Hvilket Bundkort ?
Avatar billede geiri Nybegynder
19. august 2008 - 19:39 #3
det er vista, ja driver er korrekt. Bundkortet er microstar og jeg har alle nye drivers. Det er aldi pc  medion 8822.
Avatar billede geiri Nybegynder
23. august 2008 - 13:39 #4
Det var mit grafik kort som var ødelagt, fik nyt og alt virker fint