Avatar billede washington Nybegynder
18. august 2008 - 00:01 Der er 4 kommentarer

opgradering af cpu

Kan jeg anvende en Intel dual core processor på mit nuværende bundkort: Biostar 915P-A7 Combo socket 775, der p.t. er monteret med en Pentium 4 processor 3 Ghz.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2008 - 01:16 #1
Avatar billede xxhukkoxx Nybegynder
18. august 2008 - 08:02 #2
Kan du faktisk godt. Men tror ikke du vil få meget ud af det da dit mobo er gammelt og måske ikke kan følge med din nye cpu.

I så fald så skal du sikre dig at dit mobo er opgraderet til din nye cpu :)

Håber det hjalp.

Personligt ville jeg opgradere det hele :)
Avatar billede washington Nybegynder
19. august 2008 - 01:21 #3
Tak til arne v for svaret.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. august 2008 - 01:37 #4
var det en opfordring til svar ?