Avatar billede smokeman Nybegynder
17. august 2008 - 22:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kode til chat, virker kun i IE

Hej Eksperter!

Jeg har flg. kodestump, som jeg har indsat på min side her:

http://www.phpfusion-tips.dk/viewpage.php?page_id=20

- som viser et "Windows Live Messenger" vindue. Det virker dog kun i IE.

Kodestumpen:

<table align='center'><tr><td>
<iframe src='http://settings.messenger.live.com/Conversation/IMMe.aspx?invitee=de6867f94f14654@apps.messenger.live.com&mkt=da-DK&useTheme=true&foreColor=333333&backColor=E8F1F8&linkColor=333333&borderColor=AFD3EB&buttonForeColor=333333&buttonBackColor=EEF7FE&buttonBorderColor=AFD3EB&buttonDisabledColor=EEF7FE&headerForeColor=0066A7&headerBackColor=8EBBD8&menuForeColor=333333&menuBackColor=FFFFFF&chatForeColor=333333&chatBackColor=FFFFFF&chatDisabledColor=F6F6F6&chatErrorColor=760502&chatLabelColor=6E6C6C' width='575' height='350' style='border: solid 1px black; width: 575px; height: 350px;' frameborder='0'></iframe>
</td></tr></table>

Hvis her en venlig sjæl der kan hjælpe, så den kan virke i f.eks. FF også, så ville det være rigtigt fint. Alternativt evt. blot en forklaring på, hvorfor den måske ikke kan komme til at virke i andre end IE. Det er jo en "Microsoft-ting", så måske den kun kan virke i IE ?

Mvh.
Smokeman.
Avatar billede smokeman Nybegynder
17. august 2008 - 23:05 #1
Jeg tror jeg har hittet løsningen. I ovenstående kodestump, har jeg udskiftet alle ' med " og det virker i hvert fald i IE7 + FF.

Om det virker i andre browsere, ja det ved jeg ikke.

Men det kan være her er andre der evt. kan/vil tjekke det af ? - Jeg har selv kun installeret IE + FF.

Hvis bare chat-vinduet kan vises, uden der hele tiden står "Henter.." uden at komme videre - ja så virker det.
Avatar billede smokeman Nybegynder
23. november 2008 - 01:03 #2
Eftersom at det var løsningen på problemet, vælger jeg at oprette et svar selv. Håber det er ok.