Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
17. august 2008 - 17:06 Der er 5 kommentarer

Fejl ved Overføring til en mappe!!

Jeg har en meget irriterende problem som jeg håber i kan løse!

1. Jeg har en ekstern Hardisk på 500GB.

2. Jeg har lavet en speciel mappe til nogle af mine filer på hardisken.

3. Jeg vil gerne have rykket nogle filer over til mappen.

4.Men der kommer en fejl meddelelse frem, KUN til den mappe. Jeg kan nemt flytte andre ting over til andre steder på hardisken.

5. En Uventet Fejl forhindrer denne handling. Noter Fejlkoden, som kan være nyttig, hvis du har brug for yderlige hjælp til at løse problemmet : Fejl 0x80070052: Mappen eller filen kan ikke oprettes.

Hvad kan denne irriterende meddelelse være????

MVH. Henrik
Avatar billede j3ppah Novice
18. august 2008 - 08:15 #2
brug det
Avatar billede j3ppah Novice
18. august 2008 - 08:16 #3
ellers kan du tage at læse det her, vil nok også hjælpe en del.. (har ikke prøvet det første program, så kan muligvis være spyware ell. lignende)

http://www.quickonlinetips.com/archives/2007/09/how-to-fix-error-0x80070052-on-usb-flash-drives/

prøv at læse og følge guiden
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
18. august 2008 - 15:29 #4
har prøvet begge ting , uden held. :(
Avatar billede j3ppah Novice
18. august 2008 - 15:45 #5
hvis ikke den her hjælper http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=2470444&SiteID=17
så tror jeg desvære ikke jeg kan hjælpe dig :/...
sorry ...
men tag at prøv det sidste der...