Avatar billede winkill Nybegynder
11. december 1999 - 23:35 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gratis hosting - med Asp

Hvor finder jeg ovenstående ???

På Subnet.dk skriver de at man kan kører scripts, men når man så har tilmældt sig finder man ud af at services ikke længere er tilgængelig - underligt at de stadigt har det slået op på deres forside... makes u wonder eh?!

Webhostme.com lover også Asp og Sql adgang, men når man prøver at tilmælde sig får man den besked at services har nået sin kapacitet og at man derfor ikke kan blive oprettet - lidt mere ærligt end ovenstående, men stadigt ingen free asp til mig :o(

Her er 500 point på højkant hvis du kender en gratis host som rent faktisk tillader Asp og som ikke ligger i rumænien. (download hastighed)
Avatar billede elink Nybegynder
12. december 1999 - 00:02 #1
Avatar billede winkill Nybegynder
12. december 1999 - 00:07 #3
elink > Jeg har lige signet up, så nu må vi se om 1-7 dage (det stod der sku) om de 500 point er dine :)
Avatar billede winkill Nybegynder
12. december 1999 - 00:08 #4
Argh! Drowning in links... :o))
Avatar billede spacey Nybegynder
12. december 1999 - 00:12 #5
Har du tjekket mine links???

Nogle af dem kan oprettes og bruges NU!
Avatar billede winkill Nybegynder
12. december 1999 - 00:29 #6
Spacey > Tjaaa... hvad skal jeg sige?! Lad mig beskrive hvad jeg har brugt de ti sidste minutter på...

huiyang.net var hurtigst med et svar. Jeg fik et password og prøvede at logge ind, men fik så at vide at:
"We recieved your registration. Please contact xxx@xxx.com for payment information."

internet-club.com gav følgende besked under registreringen: (Når man submitter reg. formen)
"Sorry, but the page you are looking for does not exist on our server. Please check that the URL you've entered is correct."
Avatar billede spacey Nybegynder
12. december 1999 - 01:00 #7
Hvad med hostrewiev???
Avatar billede winkill Nybegynder
12. december 1999 - 01:03 #8
Det er jo bare en søgemaskine, right?! Det bedste jeg fandt der var $3.60 pr/md hvilket jo ikke ligefrem er gratis...
Avatar billede one Nybegynder
12. december 1999 - 02:07 #9
hvor meget skal du bruge?
Avatar billede retep Nybegynder
12. december 1999 - 03:08 #10
Du kan også prøve http://www.exine.com
Avatar billede chris Nybegynder
12. december 1999 - 04:43 #11
http://www2.ewebcity.com/home/index.asp

her er hvad de skriver :
-30 Megs of Space
-ASP Support
-Access DB Support
-NO Ads on Your Site!
-FREE - Get it Today!

lækkert at man ikke skal have et eller andet lorte banner på sine sider :-)
Avatar billede chris Nybegynder
12. december 1999 - 04:44 #12
ehh ups ...skulle have været et svar :-)
Avatar billede one Nybegynder
12. december 1999 - 05:25 #13
jeg tilbyder  gratis asp ting osv.  uden ftp dog ):  men jeg er på ca 18 timer om dagen såå    og jeres  site bliver

http://crush.dk/whateveryouwant

ahhm  jeg kan havde  plads til 5  og i får jeres egen e-mail adresse osv  for bare 500 point og  et link på jeres site intet andet  (:

andreas@naesager.dk icq 8636555 hvis i vil
Avatar billede cldu Nybegynder
12. december 1999 - 12:18 #14
winkill: SKYND DIG at lukke det her spm. - du kunne jo give mig pointene? "aben" har ASP hosting!!!!!!!!!!!
Avatar billede cldu Nybegynder
12. december 1999 - 12:18 #15
*hehe*
Avatar billede winkill Nybegynder
12. december 1999 - 19:03 #16
Chris > Tak, det var jo lige det jeg søgte.
Har lige testet et asp script og kunne fint få adgang til den mdb jeg havde uploadet, så de 500 point er dine.

Til i andre der har svaret. Tak, men jeg tog svarene oppefra og nedefter og som man siger; 'først til mølle...'

Cldu > Der ligger et lille svar i din mailbox.