Avatar billede pzycho-tizz Nybegynder
24. juni 2001 - 15:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Voodoo3 driver

Jeg har et Voodoo3-1000 Grafikkort, og har lige købt ny HD på 40 GB. Da jeg gjorde formaterede jeg den \"gamle\" HDog lagde Win ME ind igen, og ny kan jeg ikke opdatere driverne til det grafikkort...  Nu kører jeg med en driver fra Januar 2000 og det er ik godt kan jeg sige!!!
pls hjælp mig hvis i kan
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2001 - 15:39 #1
Tja hvis du havde opgivet producent og kortens navn, så kunne vi måske hjælpe dig, der findes jo ind til flere fabrikater af voodoo3 kort ;o)
Avatar billede wikings Nybegynder
24. juni 2001 - 15:46 #2
Kan du ikke finde driveren her!!
http://www.voodoofiles.com/s/3dfxdrivers
Avatar billede kapla Nybegynder
24. juni 2001 - 15:49 #3
Avatar billede pzycho-tizz Nybegynder
24. juni 2001 - 18:27 #4
3DFX Voodoo3 1000 er det jeg ved om det..
jeg har hentet mange forskellige drievere og prøvet at instalere dem....  men under instalationen siger den bare driver instalation aborted og går videre i instalation med 3DFX tools og så noget...
hmm..  det er ikke Win2000 drivere jeg ska bruge det er til WinMe og jeg har brugt dem før men efter jeg har formateret kan jeg ikke instalere dem mere... selvom det er drivere som jeg brugte før...
Avatar billede janomel Nybegynder
24. juni 2001 - 20:45 #5
Prøv tweakup.dk der har de mange driver
Avatar billede makse Nybegynder
24. juni 2001 - 20:48 #6
Compaq og Gateway har svjh, brugt Voodoo3 1000 kort i deres maskiner.
Prøv at tage en kig på www.compaq.com eller www.gateway.com
Avatar billede pzycho-tizz Nybegynder
24. juni 2001 - 20:54 #7
jeg fandt en driver på voodoofiles...  tak for hjælpen
Avatar billede wikings Nybegynder
25. juni 2001 - 04:06 #8
Det var så lidt!! ;o)