Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
16. august 2008 - 13:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opløsning

Jeg har ved en fejl fået messed med skærmopløsningen og har nu en opløsning, jeg ikke kan se - og den komme så hver gang Win booter. jeg har prøvet at genskabe sidste gode konf og alt muligt andet, men uanset hvad jeg gør, skifter den til den forkerte skærmopløsning når jeg logger på. hvad kan jeg gøre?
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. august 2008 - 13:49 #1
Genstart i fejlsikret, og lav den om...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2008 - 13:52 #2
Nemlig :)
Avatar billede ms-dos Nybegynder
16. august 2008 - 17:11 #3
Tak for rådene
Avatar billede ms-dos Nybegynder
16. august 2008 - 17:52 #4
sorry
Forkert indlæg.
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
16. august 2008 - 17:53 #5
kære alle
tak for jeres tips, men jeg kan heller ikke få det til at virke. Jeg gør som I siger, vælger opløsning, men når den så genstarter, er fejlen der stadig.
Når jeg retter opløsningen i fejlsikret tilstand, og bagefter går ind igen, er opløsningen igen tilbage på 640*480.
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
16. august 2008 - 18:39 #6
Hej igen

Jeg har skiftet til en anden skærm, og der kunne jeg komme ind. det var vist bare mine skærme, der var rimeligt fucked up.

Hvis I poster som svar, deler jeg pointene mellem jer.
'
TAK for hjælpen :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. august 2008 - 18:42 #7
;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2008 - 20:04 #8
point går til geforce3 :)
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
17. august 2008 - 20:49 #9
Tak, drenge :