Avatar billede hunter-es- Nybegynder
15. august 2008 - 16:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hijack this

Hej alle - Vil i være rigtig søde at hjælpe med denne??

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
C:\Norman\Bin\Zanda.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Launch Manager\OSD.exe
C:\Launch Manager\OSDCtrl.exe
C:\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\lxcjmon.exe
C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\ezprint.exe
C:\Norman\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\WINDOWS\system32\lxcjcoms.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\NetSoftware\NetSoftware.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Norman\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Programmer\AV9\av2009.exe
C:\Norman\bin\niu.exe
C:\WINDOWS\system32\RDSHOST.exe
C:\WINDOWS\system32\sessmgr.exe
C:\Documents and Settings\Sascha\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: &Research - {037C7B8A-151A-49E6-BAED-CC05FCB50328} - C:\WINDOWS\system32\winsrc.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ShoppingReport - {100EB1FD-D03E-47FD-81F3-EE91287F9465} - C:\Programmer\ShoppingReport\Bin\2.0.26\ShoppingReport.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: mxlivemedia browser optimizer - {9f434c35-3999-9ce5-da78-2ae8c6112924} - C:\WINDOWS\system32\okstircqktyzuki.dll (file missing)
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.0.1225.9868\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] C:\Launch Manager\LaunchAp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] C:\Launch Manager\HotkeyApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrVolOSD] C:\Launch Manager\OSD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] C:\Launch Manager\OSDCtrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] C:\Launch Manager\CtrlVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXCJCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\LXCJtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKLM\..\Run: [lxcjmon.exe] "C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\lxcjmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EzPrint] "C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\ezprint.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [NetSoftware] "C:\Program Files\NetSoftware\Starter.exe" /path="C:\Program Files\NetSoftware"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [{67f2925f-a4f2-9401-76d9-8abd8a0c35d1}] C:\WINDOWS\System32\Rundll32.exe "C:\WINDOWS\system32\okstircqktyzuki.dll" DllStart
O4 - HKLM\..\Run: [copy bin slow 16] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Send acid copy bin\Eq Up.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Body htm] C:\DOCUME~1\Sascha\APPLIC~1\THATST~1\Remote Roam.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpywareRemover] C:\Programmer\SpywareRemover\SpywareRemover.exe -boot
O4 - HKCU\..\Run: [s9201] "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe" /autorun
O4 - HKCU\..\Run: [00364095761790399311304833550114] C:\Programmer\AV9\av2009.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ieupdate] "C:\WINDOWS\system32\ieupdates.exe"
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: Add to AMV Converter... - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.15\AMVConverter\grab.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: MediaManager tool grab multimedia file - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.15\MediaManager\grab.html
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?d52e3b73c83b416eb431916bc581dabf
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?d52e3b73c83b416eb431916bc581dabf
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare product prices - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B2} - C:\Programmer\ShoppingReport\Bin\2.0.26\ShoppingReport.dll (file missing)
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare travel rates - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B3} - C:\Programmer\ShoppingReport\Bin\2.0.26\ShoppingReport.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: @C:\Programmer\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Programmer\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\programmer\bonjour\mdnsnsp.dll
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20061205/qtinstall.info.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.15-3.cab
O16 - DPF: {9393AF10-1A0E-4F10-B32B-E57CB4543F49} (Croom3_40 Object) - http://launcher.room-3.com/room3_40/room3_40.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/mcfscan/2,2,0,5360/mcfscan.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su2/CTL_V02002/ocx/15030/CTPID.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WI1F86~1\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WI1F86~1\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: Norman eLogger service 6 (eLoggerSvc6) - Norman ASA - C:\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: lxcj_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lxcjcoms.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\nipsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Scanner Engine Service (nsesvc) - Unknown owner - C:\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE" -daemon (file missing)
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: Norman's Very Own supplY of resources (NVOY) - Norman ASA - C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
Avatar billede levich Nybegynder
15. august 2008 - 17:53 #1
Download "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.malwarebytes.org/mbam.php
Installer programmet, start det, lav "fuld systemscanning" under fanebladet "skanner".
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en ny log fra hijackthis.

Dog brug nyeste version af hijackthis: http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis.
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
15. august 2008 - 20:05 #2
Her er lidt til dig levich...

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 5
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 4
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 15
Inficerede Filer: 8

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Explorer Bars\{a7cddcdc-beeb-4685-a062-978f5e07ceee} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\mxlivemedia (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Purchased Products (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOF

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Programmer\ShoppingReport (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\ShoppingReport\Bin (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\ShoppingReport\Bin\2.0.26 (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SalesMon (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SalesMon\Data (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd (Rogue.XPAntivirus) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP (Rogue.XPAntivirus) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\AV9 (Rogue.Antivirus2009) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Sascha\Application Data\SpywareRemover (Rogue.Spyware.Remover) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Sascha\Application Data\SpywareRemover\Log (Rogue.Spyware.Remover) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Sascha\Application Data\SpywareRemover\Settings (Rogue.Spyware.Remover) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Sascha\Application Data\ShoppingReport (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Sascha\Application Data\ShoppingReport\cs (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Sascha\Application Data\ShoppingReport\cs\res2 (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Sascha\Application Data\ShoppingReport\cs\ShoppingReport (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\WINDOWS\system32\awvwhlqygckjut.exe (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
C:\Norman\Bin\Zanda.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Launch Manager\OSD.exe
C:\Launch Manager\OSDCtrl.exe
C:\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\lxcjmon.exe
C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\ezprint.exe
C:\Norman\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\WINDOWS\system32\lxcjcoms.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\NetSoftware\NetSoftware.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Norman\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Programmer\AV9\av2009.exe
C:\Norman\bin\niu.exe
C:\WINDOWS\system32\RDSHOST.exe
C:\WINDOWS\system32\sessmgr.exe
C:\Documents and Settings\Sascha\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: &Research - {037C7B8A-151A-49E6-BAED-CC05FCB50328} - C:\WINDOWS\system32\winsrc.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ShoppingReport - {100EB1FD-D03E-47FD-81F3-EE91287F9465} - C:\Programmer\ShoppingReport\Bin\2.0.26\ShoppingReport.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: mxlivemedia browser optimizer - {9f434c35-3999-9ce5-da78-2ae8c6112924} - C:\WINDOWS\system32\okstircqktyzuki.dll (file missing)
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.0.1225.9868\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] C:\Launch Manager\LaunchAp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] C:\Launch Manager\HotkeyApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrVolOSD] C:\Launch Manager\OSD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] C:\Launch Manager\OSDCtrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] C:\Launch Manager\CtrlVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXCJCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\LXCJtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKLM\..\Run: [lxcjmon.exe] "C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\lxcjmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EzPrint] "C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\ezprint.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [NetSoftware] "C:\Program Files\NetSoftware\Starter.exe" /path="C:\Program Files\NetSoftware"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [{67f2925f-a4f2-9401-76d9-8abd8a0c35d1}] C:\WINDOWS\System32\Rundll32.exe "C:\WINDOWS\system32\okstircqktyzuki.dll" DllStart
O4 - HKLM\..\Run: [copy bin slow 16] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Send acid copy bin\Eq Up.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Body htm] C:\DOCUME~1\Sascha\APPLIC~1\THATST~1\Remote Roam.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpywareRemover] C:\Programmer\SpywareRemover\SpywareRemover.exe -boot
O4 - HKCU\..\Run: [s9201] "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe" /autorun
O4 - HKCU\..\Run: [00364095761790399311304833550114] C:\Programmer\AV9\av2009.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ieupdate] "C:\WINDOWS\system32\ieupdates.exe"
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: Add to AMV Converter... - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.15\AMVConverter\grab.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: MediaManager tool grab multimedia file - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.15\MediaManager\grab.html
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?d52e3b73c83b416eb431916bc581dabf
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?d52e3b73c83b416eb431916bc581dabf
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare product prices - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B2} - C:\Programmer\ShoppingReport\Bin\2.0.26\ShoppingReport.dll (file missing)
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare travel rates - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B3} - C:\Programmer\ShoppingReport\Bin\2.0.26\ShoppingReport.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: @C:\Programmer\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Programmer\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\programmer\bonjour\mdnsnsp.dll
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20061205/qtinstall.info.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.15-3.cab
O16 - DPF: {9393AF10-1A0E-4F10-B32B-E57CB4543F49} (Croom3_40 Object) - http://launcher.room-3.com/room3_40/room3_40.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/mcfscan/2,2,0,5360/mcfscan.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su2/CTL_V02002/ocx/15030/CTPID.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WI1F86~1\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\WI1F86~1\MESSEN~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: Norman eLogger service 6 (eLoggerSvc6) - Norman ASA - C:\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: lxcj_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lxcjcoms.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\nipsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Scanner Engine Service (nsesvc) - Unknown owner - C:\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE" -daemon (file missing)
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: Norman's Very Own supplY of resources (NVOY) - Norman ASA - C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
Avatar billede levich Nybegynder
15. august 2008 - 20:22 #3
Du har ikke brugt den nyeste version 2.02 af hijackthis. En ny log tak.
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
15. august 2008 - 20:24 #4
Hmm.. Min fejl..;o)
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
17. august 2008 - 12:38 #5
Ups... Der gik vist lidt fest i den... Men her er resten levich..;o)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Launch Manager\OSD.exe
C:\Launch Manager\OSDCtrl.exe
C:\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\lxcjmon.exe
C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\ezprint.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINDOWS\system32\lxcjcoms.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\NetSoftware\NetSoftware.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.yahoo.com/search/ie.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.0.1225.9868\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] C:\Launch Manager\LaunchAp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] C:\Launch Manager\HotkeyApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrVolOSD] C:\Launch Manager\OSD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] C:\Launch Manager\OSDCtrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] C:\Launch Manager\CtrlVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXCJCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\LXCJtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKLM\..\Run: [lxcjmon.exe] "C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\lxcjmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EzPrint] "C:\Programmer\Lexmark 8300 Series\ezprint.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [NetSoftware] "C:\Program Files\NetSoftware\Starter.exe" /path="C:\Program Files\NetSoftware"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [copy bin slow 16] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Send acid copy bin\Eq Up.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Body htm] C:\DOCUME~1\Sascha\APPLIC~1\THATST~1\Remote Roam.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpywareRemover] C:\Programmer\SpywareRemover\SpywareRemover.exe -boot
O4 - HKCU\..\Run: [s9201] "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe" /autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\VolumeWatcher\SPUVolumeWatcher.exe
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: Add to AMV Converter... - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.15\AMVConverter\grab.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: MediaManager tool grab multimedia file - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.15\MediaManager\grab.html
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?d52e3b73c83b416eb431916bc581dabf
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?d52e3b73c83b416eb431916bc581dabf
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: @C:\Programmer\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Programmer\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20061205/qtinstall.info.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {9393AF10-1A0E-4F10-B32B-E57CB4543F49} (Croom3_40 Object) - http://launcher.room-3.com/room3_40/room3_40.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/mcfscan/2,2,0,5360/mcfscan.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su2/CTL_V02002/ocx/15030/CTPID.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: Norman eLogger service 6 (eLoggerSvc6) - Norman ASA - C:\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: lxcj_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lxcjcoms.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\nipsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Norman Scanner Engine Service (nsesvc) - Norman ASA - C:\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE
O23 - Service: Norman's Very Own supplY of resources (NVOY) - Norman ASA - C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 10924 bytes
Avatar billede levich Nybegynder
17. august 2008 - 13:04 #6
Læs alle punkterne inden du gør noget.
Gem evt. denne vejledning som en tekstfil på skrivebordet vha. Notepad.

(1)
Hent AFT-cleaner her: http://www.geekstogo.com/forum/index.php?autocom=downloads&showfile=21
Start programmet og vælg "select all" og derefter "empty all".
Hvis du har Firefox skal du først vælge det i menuen og derefter "select all" og "empty all".

(2)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op).
Scan med "Malwarebytes' Anti-Malware", som beskrevet tidligere.

(2)
Fix følgende linjer med HijackThis:
O4 - HKCU\..\Run: [Body htm] C:\DOCUME~1\Sascha\APPLIC~1\THATST~1\Remote Roam.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpywareRemover] C:\Programmer\SpywareRemover\SpywareRemover.exe -boot
O4 - HKCU\..\Run: [s9201] "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe" /autorun

(4)
Åbn "denne computer", i menuen skal du klikke på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler" og ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper", sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper". Husk at trykke på knappen "Anvend på alle mapper" i stedet for "ok".

søg efter og slet følgende fil(er):
C:\DOCUME~1\Sascha\APPLIC~1\THATST~1\Remote Roam.exe
C:\Programmer\SpywareRemover\SpywareRemover.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SoftLand Ltd\Antivirus 2008 XP\av2008xp.exe

(5)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis og send den herind.
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
16. april 2009 - 17:43 #7
...