Avatar billede floyd1 Nybegynder
14. august 2008 - 21:02 Der er 5 kommentarer

php-programmør søges til website

hej

vi søger en php-programmør til at videreudvikle vores kørende website, du skal have erfaring med betaling, sms, anonncer, mailserver.

håber på positiv tilbagemelding.
Avatar billede Rosenkjaer Novice
14. august 2008 - 21:29 #1
Den kræver mere uddybning den der.

Det kunne være mig, det kunne også være det ikke er mig.

Jeg har kendskab til de ting du nævner, men er der tale om bestemte betalings- og smsgateways? Hvad med annoncer? Og mailserveren, er der tale om videreudvikling af selve server delen, eller er det et webmail system i skal have kørende? Hvor meget af det er oppe og køre? Hvad skal videreudvikles, og er der evt. noget af det der skal laves fra bunden?

Hvad har i af planer med "jobet". Er der tale om fast arbejde, eller er det engangs opgaver? Hvordan ligger lønnen? Er det hjemme arbejde eller har i en arbejdsplads man skal tage til, og i så fald hvor ofte?

Det var lige lidt spørgsmål til at starte med, et svar på dette vil gøre det lettere for ikke mindst mig, men sikkert også andre at bedømme om det er noget for dem.

M.v.h. Johnny Rasmussen.
Avatar billede floyd1 Nybegynder
14. august 2008 - 22:42 #2
der ligger flere ting i det.

1 der skal rettes i nogle programmer.
2 der skal integeres et forum.
3 de kunder vi har nu skal have lavet en konto, istedet for at at benytte deres konto kort flere gange.
4 det er hjemmearbejde
5 det er 1-2 gange om mdr.
6 lønnen aftales pr job.
Avatar billede floyd1 Nybegynder
14. august 2008 - 22:43 #3
der ligger flere ting i det.

1 der skal rettes i nogle programmer.
2 der skal integeres et forum.
3 de kunder vi har nu skal have lavet en konto, istedet for at at benytte deres konto kort flere gange.
4 det er hjemmearbejde
5 det er 1-2 gange om mdr.
6 lønnen aftales pr job.
Avatar billede Rosenkjaer Novice
14. august 2008 - 23:00 #4
Hej igen floyd1,

Det kunne lyde som noget for mig.

Kan du kontaktes via mail? Det vil være lidt lettere, at sende information på kryds og tværs der.

M.v.h. Johnny Rasmussen.
Avatar billede floyd1 Nybegynder
14. august 2008 - 23:21 #5
stregkoden@msn.com