Avatar billede jbh Nybegynder
14. august 2008 - 20:36 Der er 3 kommentarer

Betatester til online backup service

Hej,

Jeg søger nogle friske personer, der som de første kunne tænke sig at afprøve min online backup-service ( https://www.bzcure.dk ) inden det frigives til alle andre. Når det er gennemtestet, starter en periode med 10 GB fri plads i 3 mdr og som tak for hjælpen (og lokkemiddel ;-) ) tilbydes du yderligere 3 mdr derefter.

Din opgave som betatester er principielt blot at bruge servicen og hvis du støder på fejl, mangler, uhensigtmæssigtheder, etc. så at rapportere det, så det kan udbedres. Desuden er du mere end velkommen til at komme med forslag til forbedringer og andet feedback. Med servicen menes backupklienten, hjemmesiden og den administrationsdel, der følger med abonnementet.

Er du interesseret, så send mig en PM eller skriv til support(xx)bzcure.dk og jeg sender et link til installationssoftwaren.
Avatar billede leif Seniormester
14. august 2008 - 21:44 #1
Hvad er det baseret på ? Noget eget udviklet eller hvordan ? Understøttelse af Windows 2003 kommer det ?

Jeg vil gerne teste hvis det har 1 funktion jeg leder efter..... Tag en backup ved fx. Startup hvis der er adgang til Internettet uden at brugeren skal gøre noget ?
Avatar billede jbh Nybegynder
14. august 2008 - 22:28 #2
Ja, det er egenudviklet. Understøttelse af Windows Server 2003 vil komme, men jeg kan ikke sige hvornår.

P.t. er der desværre ikke en funktion, der gør det muligt automatisk at starte backupen ved startup, men det er da en interessant feature som vil være meget nem at tilføje, så det vil da komme på listen over fremtidige features.
Avatar billede jbh Nybegynder
04. oktober 2008 - 11:46 #3
Så er det ved at være sidste chance, hvis der skulle være nogen, der kunne tænke sig at blive betatester. Version 0.9.3 er netop frigivet til eksisterende betatestere og om alt går vel vil den offentligt tilgængelige version være baseret på denne.

Forventet release er omkring den 15. oktober, så det kan stadig nås at tilmelde sig som tester og dermed få glæde af de 6 gratis måneder som beskrevet ovenfor.