Avatar billede zamiel Nybegynder
14. august 2008 - 17:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler et menu komponent til site

Jeg står og skal bruge en menu til et site og der er en del specifikke krav.

1. Den skal være lavet i html og javascript
2. Den skal være multilevel (minimum 3 niveauer)
3. Den skal kunne huske hvilket link bruger har trykket på så menuen ikke kollapser efter bruger har trykket på det.

Alle de menuer jeg har set på der kollapser menuen når man trykker på et link hvilket ikke er særlig hensigtsmæssigt hvis der er mange lag i menuen. Så hvis der er nogen der kender til en menu der lever op til ovenstående så skriv gerne tak..
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2008 - 21:22 #1
<ole>

1) Kik på http://www.dhtmlcentral.com/new/
2) Kik på http://www.dhtmlcentral.com/new/
3) Der skal du bruge et serversprog

/mvh
</bole>
Avatar billede zamiel Nybegynder
18. august 2008 - 15:08 #2
ingen af de menuer der er persistente
Avatar billede w13 Novice
18. august 2008 - 15:13 #3
Nej, for de skal kobles sammen med et Serversprog, som Ole er inde på.
Avatar billede zamiel Nybegynder
17. september 2008 - 21:57 #4
Lukket