Avatar billede hrolsen1 Nybegynder
24. juni 2001 - 13:58 Der er 4 kommentarer

Faktura Tilretning

Hejsa Jeg vil gerne vide hvordan jeg laver Faktura tillretning på C5 da jeg ikke kan finde det
Vil gerne bruge mit Brevpapir med brevhovede
Avatar billede hesko Nybegynder
25. juni 2001 - 08:41 #1
Du går over på udviklingsmenuen under generelt\\Tilpasning\\Udviklingsmenu. Herefter går du over under REP\\RET og retter på rapporten
OrdFaktura.
Jeg vil lige sige at det kræver noget kendskab til rapportergeneratoren, såfremt du skal ændre i rapporten.
Avatar billede jolly91 Nybegynder
12. juli 2001 - 00:14 #2
Efter tilrening vil din rapport have fået tilføjet et $ for navnet på rapporten og den vil ligge i USR laget, det betyder at du kan slette den hvis det går galt og så vil C5 bruge den oprindelige rapport. Så du kan altid vende tilbage til udgangspunktet.
Avatar billede jta-fyn Nybegynder
13. juli 2001 - 15:47 #3
Du skal ind i C5 DOS udgaven for at rette i rapporter:
i ver. 1.50 - 1.60 er det C5e.exe
i ver. 1.70 - 2.00 er det C5W32c.exe
og så gå til kol.=REP/række=RET, og så er det rapporten OrdFaktura, og her kan du flytte, indsætte og slette samt \"programmere\".
I ver. 2.00 er der med C5 rapporter i flere lay-outs- se i menupunkt=Debitor/tilpasning/hent lay-out.
Avatar billede dma Nybegynder
28. juni 2003 - 14:37 #4
Lukketid?