Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
14. august 2008 - 13:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logitech G7 lag

Hej eksperter

Jeg har et mindre problem med min mus ( Logitech G7 )
Har haft den i 2 år nu, så den har også holdt længe, men er begyndt på et små irreterende problem.

Musen virker stadig fint, men når du kører den hurtigt frem og tilbage, så lagger den på en måde.. Lidt svært at forklare. Hvis jeg placerer musen i f.eks højre side, og kører den hurtigt mod venstre, så stopper den brat i midten som om den mister forbindelsen kort.

Det sker på alle overflader, og i alle programmer og på skrivebordet..

Det er virkelig ireterrende i spil osv hvor der skal reageres hurtigt, og så flytter den sig ikke en meter.. Kun ved stille og rolige bevægelser..

Nogen der har en ide om hvad det kan være? og skal jeg kigge mig omkring efter en ny gamer mus?

Mvh Peter
Avatar billede off-line Nybegynder
14. august 2008 - 15:31 #1
Prøv at afinstallere driveren, og så installere Setpoint igen.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. august 2008 - 13:48 #2
Respons?
Avatar billede off-line Nybegynder
17. august 2008 - 22:29 #3
Hvis du ikke gider deltage i dit eget spørgsmål, så lad være med at spørge her på Eksperten.
Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
25. august 2008 - 09:34 #4
Har købt en ny mus.. Selve transmitteren i musen der er fucked ..