Avatar billede tmlj Nybegynder
14. august 2008 - 12:23 Der er 4 kommentarer

mærkelig skærmindstilling

Da jeg for nyligt hentede en opdatering til min Vista ændrede skærmen sig pludseligt. Skriften blev generelt mindre - hele skærmen udnyttes ikke. Møgirriterende.
Hvordan får jeg det gamle skærmbillede tilbage ?
Avatar billede peet-49 Novice
14. august 2008 - 12:30 #1
Højreklik et tomt sted på skrivebordet/egenskaber/indstillinger, der ændrer du.
Avatar billede j3ppah Novice
14. august 2008 - 15:42 #2
som peet-49 skriver, gør det.. hvis dette dog ikke virker, har du sikkert en knap på din skærm der hedder auto ajust, ellers kan du sikkert finde den i en menu på skermen...
Avatar billede tmlj Nybegynder
18. august 2008 - 22:17 #3
ja ok, lidt svært at finde de rigtige indstillinger fra tidligere, men der er vil ikke andet end bare at prøve. Du får mine point peet-49
Avatar billede tmlj Nybegynder
18. august 2008 - 22:18 #4
hov, svar lige peet-49, eller hvordan det nu er jeg giver point