Avatar billede wicked_dk Nybegynder
14. august 2008 - 09:32 Der er 2 kommentarer

Router med 2 Wlans hvilken

Hvilken router skal man vælge hvis man vil køre med 2 forskellige Wlans hvor den ene skal have skjult SSID og det skal den anden ikke..

Jeg ved godt Cisco kan men noget der er væsentligt billigere
Avatar billede wicked_dk Nybegynder
14. august 2008 - 09:59 #1
Okay det jeg mener er at jeg skal have lavet 2 vlans :)

Jeg skal have et Vlan til administration, samt et Vlan til Guests

Men det nemmeste er vel at lave en dmz port og tilslutte en AP

Men hvilken router ville være go' til det ?

Altså kunne lave vlan på en port, gemme SSID og virke (har haft problemmer med min linksys WRT54G, med at det ikke virker når jeg gemmer SSID)
Avatar billede wicked_dk Nybegynder
14. august 2008 - 10:28 #2
Har kigget lidt på denne model: Vigor 2910G

http://www.howdy.dk/shop/catalog/product_info.php/products_id/69