Avatar billede peter_g_j Nybegynder
14. august 2008 - 00:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google kalender i Outlook

Jeg har brug for at se en googlekalender i min egen kalender i Outlook. Jeg har fået en *.ics fil, som lægger en kalender ind i outlook som en ny kalender ved siden af den gamle. Jeg har brug for at den automatisk kopieres over i min egen kalender, så jeg har det hele samlet i den samme kalender. På den måde håber jeg at kunne se punkterne i "opgavepanelet" i outlook og samtidig få dem med, når jeg synkroniserer min kalender med telefonen.
Avatar billede stalle Nybegynder
17. august 2008 - 16:29 #1
Du kan bruge Google Calender Sync til dette

Bruger den selv, så min kalender herhjemme er magen til den jeg har på job
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
18. august 2008 - 15:41 #2
Det hjælper mig desværre ikke. Programmet tager stadig ikke kalenderne under "andre kalenderer" med. Det er kun det der står i min personlige kalender den kopierer. Men det er det andet jeg har brug for.
Avatar billede stalle Nybegynder
20. august 2008 - 18:10 #3
Det er bare ikke det du siger i dit oprindelige spørgsmål.
Der siger du netop, at du vil have det fra din google kalender, ind i din outlook kalender, således outlook kan vise diverse opgaver o panelet til højre.

Google Calendar Sync tager netop Google Kalenderen og synkronisere den med din Outlook, så opgaver/møder etc. bliver vist i højre side.
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
09. august 2009 - 21:50 #4
Lukker